Menu

Mějte efektivní webové stránky!

0 Comment


Stává se, že je špatná navigace webu, a to může způsobit, že se případný návštěvník webu nevyzná a odejde hledat jinam. Pojďme se společně podívat, jak vytvořit přehlednou navigaci a celkově strukturu stránek zjednodušit docílit, že se návštěvník se zájmem vrátí.
Je potřeba se zamyslet, jaký účel vaše stránky mají, jakého úspěchu chcete dosáhnout a tomu všemu je potřeba strukturu uzpůsobit.
Ať už se bude jednat o víceméně statickou stránku, kterou stejně doporučujeme udržovat a přidávat novinky, jinak návštěvník nebude mít potřebu navštěvovat. Druhou možností je aktivní web, kde budete přidávat novinky a příspěvky k zajímavým tématům stránek, a právě druhé části aktivních stránek se budeme více věnovat.
internetový marketing
Zajímavý vzhled stránek
Vzhled stránek má veliký na pocity návštěvníka a celková prezentace výrobků, nebo služeb je důležitý faktor pro úspěšnost webu.
Přehledný index stránek
Mapa stránek je potřeba, aby byla přehledně vytvořena, pod stránek mějte raději méně a při více témat rozdělte logicky pod sebou. V případě více témat, je lepší rozdělit menu na více sloupců a ty rozdělit tematicky.
Je opravdu nešťastné mít např. 4 záložky a v tom několik pod záložek, uživatel pak neví, co kde má hledat a brzy se ztratí a odejde.
Vytvořte menu, v němž se zákazník snadno zorientuje:
·         Domů (úvodní stránka, která popisuje stránku a hlavní posláni firmy)
·         Nabídka
·         Ceny a akční nabídky
·         Fotogalerie
·         Kontakt
Dané menu je přímo závislé na tématice webu, např. u webové stránky s cestováním může být vhodné použít jako další záložku rezervace, video.
Propojení se sociálních sítí
V dnešní době je zapotřebí, mít web propojený se sociálními sítěmi a aktivně tam sdílet obsah, nebo články. Ze sociálních sítí na stránky mohou přijít noví uživatelé, zde je potřeba také dobře pracovat s např. facebookem a sdílet příspěvky v různých tematických skupinách.
sociální média
Viditelnost webu ve vyhledávačích
Je důležité promyslet, jak oslovit nově příchozí návštěvníky a jak na ně cílit. Ovlivňuje to hned několik faktorů jako je SEO a různé online reklamy (např. PPC reklamy), možnosti SEO optimalizace doporučujeme konzultovat s odborníky, kteří také doporučí, jak sledovat návštěvnost.